Registre i Atenció al Ciutadà

L'Oficina d'Atenció Ciutadana ofereix tota la informació disponible sobre l'administració municipal i la ciutat, així com la possibilitat de tramitar de manera integrada la majoria de les gestions municipals. L'Oficina té funcions de registre general i de finestreta única. Per tant, s’hi poden presentar totes les sol·licituds i documents que s'adrecin a l'Ajuntament, així com aquelles que s'adrecin a òrgans de l’Administració General de l’Estat, de l’Administració de la Generalitat de Catalunya, a la Diputació de Girona, al Consell Comarcal del Pla de l’Estany o a gran part dels municipis del Pla de l’Estany.

També es poden realitzar tràmits municipals i lliurar documents a l’Ajuntament de forma telemàtica. Es pot fer a través de l’apartat "Seu Electrònica" del web, festius inclosos. En cas de què alguna persona vulgui lliurar presencialment alguna documentació a l'Ajuntament o registrar alguna entrada al Registre general el dissabte, dia hàbil a efectes d’administració pública, té la possibilitat d'adreçar-se a l'oficina local de Correus i utilitzar el seu servei de correu administratiu.

L’horari d’atenció al públic és de dilluns a divendres laborables de 9 del matí a 2 del migdia.